Tartsa kézben az üzletet, a hátteret pedig bízza ránk.

Klasszikusan azon cégek alkalmaznak facility menedzsert, ahol már a vállalkozáshoz tartozó ingatlanok vagy bérlemények és az azokban dolgozók igényei olyan méreteket ölt, hogy arra már külön kollégát kell alkalmazni. Egy létesítménygazda óriási terhet vesz le az operatív munkavégzésért felelős vezetőről, ráadásul ha jól végzi a munkáját, még a költségeken is faraghat.

Így működik a kiszervezett létesítménygazdálkodás.

Nulladik lépésként kinevezésre kerül egy dedikált kapcsolattartó, aki az év minden napján az Ön rendelkezésére áll. A kapcsolattartó feladata, hogy legjobb tudása szerint kiszolgálja vállalkozásának igényeit.

A menedzser mindent elintéz Ön helyett, legyen szó takarításról, az üdítőautomaták feltöltéséről vagy fűnyírásról.

Ezekért éri meg kiszervezni a facility menedzsmentet.

  • A kolléga 0-24h rendelkezésére áll
  • Kedvezőbb, mint a saját alkalmazott
  • 100%-ban elszámolható költségként
  • Minden munkaeszközt mi biztosítunk
  • Nincs szükség külön irodahelyiségre
  • Az Ön igényeire szabjuk a közös munkát

    Kérjen ajánlatot és 24 órán belül felkeressük Önt.

    Megrendelés elküldve.

    Valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.

    Személyes adatok
    Céges adatok

    A megrendelés elküldve.

    Valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.